tirsdag, april 19, 2005

Vil du være med i en film?

Jeg har ikke vært så heldig å få være skuespiller i en helaftens film enda, men STATIST - det har jeg vært.

Går du også med en liten drøm om å bli foreviget på lerretet, kan det hende at StatistSiden er et godt sted å starte.

Jeg skal i hvert fall kjøre på videre, og prøve å få meg en rolle i en film. I en Hollywoodfilm har jeg en statistrolle, vises til og med på skjermen. Så løp og kjøp DVD'en.

Akkurat der og da føltes det veldig stort å ta på hovedpersonen (selv om det var en MANN!), men nå i ettertid er det egentlig mest en morsom historie. Frøken R vant forresten 300 pund den kvelden. Mens vi andre fikk 10 pund hver som takk for innsatsen. Tror faktisk en kompis og jeg var på settet i nærmere to dager. Eller var det tre? Husker ikke - uansett - jenta i en av hovedrollene ser ikke så bra ut i virkeligheten som på filmen.

Men det må da være muligheter i Norge også? Gjennom skuespillerforbundet kanskje?

Ingen kommentarer: