onsdag, juli 20, 2005

Jenter er kåte

Ja da, det er kanskje teit å skrive "jenter er kåte" sånn uten videre. Men jeg har bevis. På MMS. Og kanskje også SMS?


Ta A for eksempel. Ung, men helt klar på hva hun ville ha. Første 5 nettene sammen tok hun ikke av seg BH'en og trusa. Veldig frustrerende for meg som lå der med steinhard kølle-roger.

Etter at jeg hadde vært fem netter hos henne, sa hun ja takk til å komme til meg på middag - neste mandag. Hyggelig, kanskje skulle jeg få kjørt staken i bunn? Vi begynte å flørte litt heavy på SMS'en som oppvarming, og plutselig dukket følgende MMS opp, med puppebildet du ser her på sida:

"Mer får du ikke se før mandag. ;-) hi hi. Jeg gleder meg også. Og middagen blir vi selvfølgelig to om. (...) Skal drømme om deg i natt! Hehe. Klem! ;-) "

Dette tente meg. Hadde vel aldri fått en så pirrende MMS før må vite! For å prøve å følge opp dette, sendte jeg et bilde av brystkassa mi tilbake. Uten BH, siden jeg er gutt liksom. Det føltes ikke veldig bra, litt blottstilling av seg selv liksom... Men jeg trykte "send" og lot det stå til. Hun svarte kjapt, og skrev noe svada om "god natt, skal gi deg noe bra tilbake i morra tidlig bla bla bla"

Dagen etter fikk jeg følgende MMS, med trusebilde og herlig søte skrivefeil:


"Jeg likte bilde du sendte i går! Du er så jævli deilig! Her får du som jeg lovte. ;-) drømte om deg i natt jeg... Grrr... :0)

Jeg må gjøre oppmerksom på at A sendte meg disse bildene før vi hadde pult for første gang. Jeg ble skikkelig kåt av se få dem. Herregud som jeg skulle pule A når hun kom på middag!

Mandagen kom, og A og jeg lagde en flott middag. Eller - jeg lagde og hun prøvde å hjelpe til. Jeg har etter hvert blitt veldig kresen på hjelpen, og A scoret lavt på kone-emne-skalaen. Men så var hun knapt 20 år også da, det skal sies.

Uansett, det ble kveld og natt, og vi la oss i senga mi. Og endelig tok hun av seg BH'en og trusa. Musa var deilig og våt, glattbarbert. Ikke stor monstermus, bare helt vanlig og fin. Men da jeg skulle trenge inn i henne fant jeg nesten ikke hullet! Selve bekkenet hennes, og dermed åpningen var utrolig langt bak. Helt sykt. Jeg følte jeg tok henne i analen, forfra, så sykt var det. Det positive med denne litt spesielle utformingen, var at forsiden av kuken fikk en spesiell massasje som var utrolig deilig. I negativ retning førte dette til at jeg hele tiden måtte ta pauser for å unngå å komme.

Men jeg må beskrive puppene, for de ga meg hakeslipp. Ikke fordi de var bra. For jeg hadde virkelig forventet å få servert noen usaklig tighte og digge tenåringspupper rett i ansiktet. Men disse var utsugde! Mye skinn, men lite innhold. Utrolig nedtur. Flapp flapp. Forklaringen kom noen dager senere: "Jeg var i USA i fjor, gikk opp 10 kg. Har tatt av meg alt sammen igjen nå, og mer enn det". Selvsagt. Slanking er livsfarlig for pupper. Helt drepen. Det første fettet som går, er det du vil beholde. Sånn har det alltid vært.

Ligget og suginga var helt ok, men heller ikke mer. Heller mindre. Og puppene gjorde meg ikke så innmari keen på å fortsette. I tillegg var hun ung, noe hun selv (selvfølgelig) mente ikke gjorde noe.

Men jeg gjorde det slutt med henne. Fikk likevel et par SMS'er etter det. Et lite utdrag, fra min egen hukommelse:
"Hei! Vil du ha besøk av en kåt 20-åring?"
"Jeg synes du er feig som gjør det slutt. Vi kunne hatt det så bra sammen! Men det er du som går glipp av noe virkelig bra...."

Min gode kompis Ø møtte henne her om dagen, et halvt år etter sist jeg så henne. Da var hun kjapt ute og sa "Det går bra med meg etter bruddet altså. Ja ja ja, ikke noe prob."
Ø mente på sin side at det var et typisk tegn på at det IKKE gikk så bra med henne. Rumpa hadde blitt større også. Huff.

Jeg synes synd på jenter i dag. Det er ikke enkelt å være dem. De skal være sexbomber. Like sex, men likevel ikke være billige. Og så skal de trene. Gutter skal også gjøre de nevnte tinga, men har ikke samme stress på seg.

Bildene over er selvsagt autentiske, og ikke gjengitt med tillatelse. Men det er jo uansett umulig å se hvem det er.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jenter skal jo ikke være sexbomber og ikke være billige! Hvor har du fått det fra?!! Ingen har noen gang sagt til meg hva jeg skal like! Det er opp til enhver om man liker sex eller ikke! Ingen har råderett over andres kropper!