torsdag, september 14, 2006

En lesbisk jente skal omvendes...

I morra får jeg besøk av ei lesbisk venninne. Hun sier selv at hun aldri har hatt sex med en gutt. Det vil jeg forandre på!

Jeg er ofte forsiktig med å gå hardt i forkant, i frykt for å bli tatt for å være stor i kjeften. Bedre å rapportere i ettertid. Men nå skal jeg gjøre et unntak.

For målet mitt er klart: Jeg vil knulle ei lesbe. Og dette er ikke snakk om ei bulldozerdame. Dette er kropp og muskler av fineste sort. 162 høy (maks), små faste pupper, ei rumpe du bare vil dunke mot til våren kommer, og ikke et gram overflødig fett.

Dama er i toppserien i en idrett i Norge, så det sier seg selv at hun er fit. Problemet er alkohol. For hun kommer til meg dagen før en kamp, og da er alkohol utelukket. Greit det, da slipper jeg problemet fra sørlandet hvor jeg drakk kuken bedøvd. Resultatet var at jeg måtte runke meg selv etter at dama hadde sovna! haha, looser-style.

Men denne Frøken S kommer altså i morra, og jeg har strategien klar. God middag, litt prat om hist og hint, før jeg drar frem FHM og vi begynner å snakke om hvilke damer hun synes er digge. Etter å ha kåtprata om damer en halvtimes tid, skal jeg vinkle over på guttesex, og hva hun synes om gutter.

Delmål 2 er å få dama opp i badekaret, full pakke med stearinlys og god stemning. Da er hun naken og det som skjer under skummet i badekaret er ikke på langt nært så skummelt som i ei seng (kanskje). Altså litt mild tukling i badekaret.

Vel oppe av karet er vi varme og litt bedøvde av alle duftene der inne. Da...
a) jeg tar henne bakfra mot badbenken
b) geileider henne inn på soverommet, hvor jeg ønsker at hun forteller meg hvordan jenter slikker henne. Og så skal jeg prøve å gjøre en like god jobb.

Ser at det er en utrolig utfordring både når det gjelder fingring og slikking. Men mye av grunnen til at jeg gjør dette er for å bli en bedre elsker. Seriøst. For tenk på hva en jente kan gjøre med en annen jente? Hun kjenner jo hver en celle i sin egen kropp, og kan bare gjøre digge ting med partneren sin. Ikke rart så få bytter tilbake til heterofilt liv når de først har blitt lesbiske.... :-)

Ønsk meg lykke til - jeg satser på at dette blir bra. Kommer med update, og kanskje et bilde(?) når alt er over.

Og hvis det går til helvete, så skal jeg være ærlig på DET punktet også... Du er ikke større enn ditt største tap. Eller noe i den dur :-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tenk.. så godt du planla daten.. at du glemte å kjøpe kondom..

og hvorfor slikket du ikke henne?
Du som skulle lære....

høres nesten ut som du blir nødt til å prøve deg på lesbe en gang til..

Anonym sa...

fy faen for en idiot du er