lørdag, september 16, 2006

Rapport fra Lesbeland


Ja vel, sier du. Og lurer kanskje på hvordan det gikk med lesbisk besøk i natt? Read on, my friend.

Jeg hentet henne på togstasjonen, og vi kjørte hjem til meg. God stemning, bare vanlig prat. Jeg lagde mat, og hun dekte på. Vi spiste og drakk vann.

Som jeg hadde planlagt, fant jeg frem de 100 beste amatørjentene i det engelske FHM, og vi fant etter hvert hver vår favoritt. Hun likte mange av jentene og vil gå så langt som å si at hun ble litt tent. Men hun sa ikke noe om det.

Skrudde på TV'n. Så med et halvt øye, boring med Nytt på Nytt.
- Hadde vært digg med et bad nå, mumlet jeg.
Intet svar... Hørte hun meg ikke?

Vi snakker videre om hist og hint. Skrur ned lyden på TV'n, setter på litt musikk og synger med noen låter.

- Fader, skal vi være litt crazy og ta et bad? sier jeg høyt og tydelig.
Hun ser på meg. Stopper opp og vurderer meg med blikket. Og sier til slutt.
- Du er ikke mye sjenert du!
- Nei vel? svarer jeg og fortsetter:
- Det er vel ikke så mye å være sjenert for et uskyldig bad vel?
- Nei... Men du vet jeg har kjæreste, så det kommer ikke til å skje noe, sier den søte lesba.
- Ja, selvfølgelig. Jeg synes bare det er drita deilig å ta et bad på slutten av uka. slappe av liksom.

Hun gliser og sier ok. Vi går opp på badet, tapper i vann i karet. Skrur av lyset og fyrer opp fire-fem stearinlys. Ganske mørkt, men jeg ser henne godt for det. Hun tar av seg klærne og smetter opp i vannet. Jeg etter, med en halvboner. Jeg prøver ikke å skjule den en gang.

Vi sitter i hver vår enda av karet, slik at føttene våre ligger side om side. hvis jeg strekker hånda mi litt frem kan jeg nå kusa hennes. Jeg legger meg bakover og slapper av i det varme vannet. Utrolig nice. Jeg ser at hun slapper av også. Klem FM i bakgrunnen. Jeg stryker henne på låret. Ser på henne, for å se om hun reagerer. Hun later som ikke noe skjer, fortrekker ikke en mine. Hm...


Jeg fortsetter å stryke henne på låret og snakker om vær og vind. Syk situasjon. Jeg stiller henne spørsmål, men lytter ikke til svarene, bare fokuserer på venstre hånda mi som nå er på vei mot musa hennes. Hun prater i vei, og later som hun ikke skjønner hva som skjer under skummet.

DER berører jeg klitten hennes med venstre tommel. Fortsatt ingen reaksjon. Jeg masserer litt frem og tilbake, og flytter fingrene litt lenger nedover fitta. Selv i det varme vannet kjenner jeg at hun er våt - og det er ikke såpevann for å si det sånn. Jeg fører langefingeren min så vidt innenfor musa. Hun stønner svakt og sier.

- Vi leker bare at vi bader nå, gjør vi ikke?
- hehe, sier jeg litt beklemt. Øh, vel, du er utrolig deilig...
- Ja, slapp av, ikke noe stress sier hun og strekker frem sin venstre hånd mot pikken min. Knallhard som den har blitt, skriker den etter oppmerksomhet. Og hun griper den soft og digg. Runker meg i vannet, mens jeg beføler fitta hennes. Herrrregud, så deilig.

Vi holder på sånn i fem minutters tid tenker jeg, før vi begge setter oss opp i karet og kliner. Fitta hennes er lita og fin, men likevel saftig. Det er litt kjøtt liksom, ikke bare bein og skinn. Det samme er leppene hennes, faste og smale, likevel er det trøkk i dem når hun kysser. Litt fingring, men mest klining.

Vi løser opp, og legger oss tilbake i utgangsposisjon. Begge utslått av varmen fra vannet, og ikke minst av hjertet som pumper blod rundt i kroppen i rekordfart.
Så sier hun plutselig.
- Faen altså. Jeg har lyst på deg, men jeg er sammen med C. Og nå har jeg en skikkelig dårlig følelse.
- Men jeg er jo gutt, hun er jente. Da teller det vel ikke?
- Jo, det er nesten verre for en lesbisk å være utro med en gutt, enn ei jente. Hvis jeg går lengre nå, er jeg på en måte utro mot hele lesbestanden.

Hm... Hun er på full vei til å trekke seg, og jeg orker ikke noe dårlig stemning.
- Ok, no stress for meg, sier jeg.
- La oss kjøle oss ned i dusjen, og så går vi ned og hører på litt musikk igjen, smiler jeg og slipper ut alt vannet.
- Sikker på at du ikke er skuffa, spør hun.
- Ja, ingen problem, lyver jeg.

Vi dusjer kjapt. Sier ikke så mye. Går litt rundt hverandre. Jeg er 100% sprengkåt etter runkesekvensen, og kunne sikkert tatt hvem som helst. At det går en naken, deilig lesbe rundt på badet hjelper ikke det spøtt. Men jeg tar på meg klær og går ned i stua igjen. Der prater vi litt om det som akkurat har skjedd og om viktigheten med å snakke, fremfor å tie.

- Jeg tror ikke dette blir rart i morra, sier hun.
- Nei, hvorfor skulle det bli det, svarer jeg.

Jeg spør om vi kan dele seng i natt, og det synes hun er en god ide. Det er jo uskyldig, som hun sier. Jo da. Jeg gjesper, og spør om hun er klar for å legge seg, og vi går på badet igjen - denne gang for å pusse tenner.

Fem minutter senere ligger vi i senga, og lyset er slokt.
- Bruker du å sovne raskt, spør hun
- tja, det kommer an på. Akkurat nå har jeg skikkelig pungspreng, så da er det litt problemer å gjøre noe som helst egentlig, svarer jeg ærlig.
- Stakkars, smiler hun i mørket og kysser meg på kinnet. Og så legger hun seg til å sove.

Faen, hva skal man gjøre da? Skal jeg ende opp som på sørlandet og runke meg selv midt på natta? Nei, fy fader, det er for stusslig. Jeg tar sjansen og stryker henne på puppen. Hun fortrekker ikke en mine, og puster jevnt. Brystvorta spenner seg. Jeg stryker videre, på magen, på halsen, og så.. lar jeg fingrene bevege seg mot trusekanten. Jeg stryker fjærlett på innsiden av lårene før jeg så vidt lar fingrene gli over fitta. Hun puster tyngre, men sier ingenting. Jeg kjenner at hun er våt gjennom trusa. Så hvisker hun.

- Faen, nå gjør du meg kåt igjen.

Jeg beklager, uten å mene det, men fortsetter å ta på henne.

- Har du kondom, spør hun plutselig.
- eh... nei..., svarer jeg. Selvsagt har jeg ikke kondom. Jeg tilbyr meg å stikke å kjøpe en, men da blir jeg borte i 10 minutter - minst. Hun rekker å tenke seg om og sier at jeg skal drite i det, men vil ikke bli pult uten dong heller. Lesbiske går nemlig ikke på p-piller, og kids var hun ikke interessert i. Jeg tilbyr meg å pule henne "bare litt", men det biter ikke på. Samtidig maler den dårlige samvittigheten ovenfor jentekjæresten hennes ganske kraftig.

Men hva skal man gjøre når man er så kåt? Hun tar bort hånda mi og legger seg med ryggen til meg. Prøver å riste av seg alt, hjernen vil ikke gjøre noe galt, fitta skriker etter å bli befølt.

30 sekunder senere kjenner jeg høyrehånda hennes rundt pikken min. Digg. Hun runker meg, jevnt og godt. Jeg lar venstrehånda gli under trusekanten hennes, hun er søkk våt. Jeg masserer klitorisen hennes i samme takt som hun runker.
- Litt lengre opp, hvisker hun.
- Der?
- Ja, og litt raskere, kommer det halvkvalt fra henne mens pusten blir tyngre.

Vi kliner, mens vi runker hverandre. Utrolig opphissende øyeblikk. Jeg merker at en salig orgasme begynner å bygge seg opp.
- Jeg vil at du skal komme også, hvisker jeg inn i øret hennes like før jeg spruter over hele senga.
- Jeg kommer snart, kommer det fra henne, bare fortsett...

Jeg masserer som en gal, og følelsen av å kjenne henne komme er nesten like digg som å få orgasme selv. Hun spenner ryggen og jeg kjenner hele hofteregionen skjelver.

Etterpå ler vi begge to.
- Dette var jo rimelig uskyldig da, sier hun.
- Ja, ikke NOE å ha dårlig samvittighet for, smiler jeg tilbake.

Resten av natta sover vi. Skjønt, jeg snorker såpass hardt at hun ikke sover mye. Men det er en annen story. Jeg kjørte henne nettopp på flyplassen, og stemninga er fortsatt grei.

Jeg merka at tenninga på henne forsvant med en gang spermen var ute av kroppen min, og det er helt ok. Selv om hun er sexy, så var det mest det å få ligget med en lesbisk som var casen. Been there, done that liksom. Nice uansett.

Så selv om jeg ikke fikk kjørt pikken inn i henne, er jeg godt fornøyd. Hadde jeg vært rutinert og hatt en kondom liggende, hadde jeg fått pult. Men det er ikke noe stas med kondom. Bare det å fingre ei lesbisk dame til orgasme er en seier i seg selv. Det at hun kunne runke så bra, er et tegn på at jenter er konstuert for å tilfredstille gutter. Terningkast fire. Og det faktum at hun ble så jævlig tent på meg, og ved flere anledninger syntes jeg hadde en utrolig deilig kropp, fører meg frem til følgende konklusjon:

Dama har blitt (eller er) bifil, selv om hun selv mener hun er lesbisk.

Om hun skjønner det selv, vet jeg ikke, men jeg vil gå så langt som å si at jeg har gitt henne muligheten til å forlate lesbeland med trygghet og selvtillit. Et lys i tunnellen!

I kveld skal jeg på middag til en kamerat, og så en tur ut på byen. Tror ikke jeg orker noe knull altså. Av og til må man bare ha litt ro og fred!

Skriv gjerne inn noen kommentarer om hva du synes, både om lesbesex og annet du måtte tenke på.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Leste dette innlegget med stor innlevelse. er på jobb så noen avbrytelser måtte til. og faen for de for her sitter jeg med boner.. ja er jente altså. hehe..så den synes ikke.

du skriver veldig bra. og det er arti å få insynn i gutte hjernen.

Jeg tror ikke du har omvent henne noe særlig.
i denne settingen kan alle være kåte.
Du var veldig flink til å forføre henne. gjorde det på en lur måte. slik at hun fikk tid til å tenke litt og bli mere kåt.

kan godt hende at hun er bifil. Men det trenger ikke å være 50/50. kusinen min er lesbisk men kan av og til lyste en mann. Men hun vil ikke bli sammens med en. da vil hun savne jenter for mye.

Klem fra aanana
http://www.vgb.no/7444

Anonym sa...

Hvorfor tok historien slutt? Kjempebra lesestoff!

Fører du karakterer på alle dine erobringer? I så tilfelle, skal jeg titte innom igjen og håpe på at det ligger en saftig historie om en 6'er:-)

Kjør på svingstang!

Anonym sa...

Skriv mer! Mye oftere!