torsdag, september 14, 2006

Analsex - endelig gjort det


Ja, jeg har lenge vært motstander av analsex. Jeg har hele mitt liv ment at det er en grunn til at damene har et hull laget spesielt for gutters glede - og da er det dumt å måtte ty til det "nest beste".

Men jeg er en jeger. Jeg liker å VITE, fremfor å synse og tro. Så i stedet for å gå hardt ut i diskusjoner med folk som liker analsex, har jeg holdt en relativt lav profil. Jeg hater at folk mener ting om filmer og bøker de ikke har lest, på samme måte kunne ikke jeg uttale meg om analsex før jeg virkelig har prøvd det.

Og nå har jeg det.

Dro ut i en sørlandsby forrige helg, sammen med tre kompiser. Vi drakk realativt tett, har ikke drukket hjemmebrent siden jeg var 17, men Ø hadde med seg noe som var like under 96 %. Den satt!

Har etter hvert blitt såpass mange som leser denne bloggen at jeg ikke kan si hvilken by vi var i. Men bløde konsonanter var det overalt.

Vi burna inn i baren, bestilte jordbær-mojitos og rocka dansegulvet. Jeg gikk bort til baren en gang til, og mens jeg stod der og venta på at den hotte (rødhåra) bartenderdama skulle blande sammen godsakene, kom to jenter bort til meg.


Den ene, veldig frempå - nesten freidig, med dyp utringing (anslår en god C-cup) og smale hofter. Den andre, beskjeden, med en topp som gikk nesten opp til halsen. Den klarte imidlertid ikke å skjule noen enorme fordeler. Vi snakker SIZE. (seff silikon - jeg fikk ta på dem en time senere - hun var så stolt av dem).

Jentene var søstre, men siden hun med de store muggene akkurat hadde født en unge og planla å gifte seg til sommeren, flytta jeg raskt fokus mot lillesøstra. Må innrømme at jeg synes jenter med så utpreget sørlandsdialekt høres litt mentalt tilbakestående ut. Mulig hun var det også...

NEI da! :-)

God stemning på dansegulvet, mild klining og deilig sexydansing.

- Har du lyst å bli med på nachspiel på hotellrommet mitt, spurte jeg.
- Ja, det hadde vært koselig, svarte hun med en gang.

16 minutter senere var storesøstera parkert hos resten av gutta mine, og jeg og vesla på 23 var på vei opp til rom 512. Vel inne begynner vi å råkline med en gang, og jeg tar henne kjapt på puppen. Ekte vare. Tight og god. Nice.

- Du... sier hun.
(faen, tenker jeg. Har hun mensen eller noe piss nå - ja da klikker det for meg)
- Ja? sier jeg og smiler.
- Har du kondom?
(seff har jeg ikke kondom. Kondom er kjipt. Selv om det er smart.)
- Nei, svarer jeg ærlig. Det er kanskje et problem det?
- ja.. vi kan ikke gjøre noe uten kondom.
(faen, tenker jeg. NÅ er kvelden ødelagt. Frem med høyrehånda og la den gjøre jobben. alene i dusjen. helvete)

Men så kommer det kontant fra beiben:
- Men jeg kan stikke ut og kjøpe noen!

Wow. Den har jeg ikke vært med på før. Der trodde jeg virkelig at kvelden var fucka, men så er hun keen på å gå ut i natta for å få tak i kondomer til meg! haha. lykke. I forfjamselsen gir jeg henne kortet mitt pluss koden og sier at "såpass må jeg nesten kunne spandere".

Dama går ut. Blir borte. Leeeenge. Jeg er ganske full, på kanten til å bli nesten dårlig, og tenker halvparanoid: "Øh... stakk hun med kortet mitt OG koden?" plutselig dukker alle historier om kvinnelige svindlere opp i hodet mitt, og jeg har jo ikke en gang mobilnummeret hennes!

Før panikken tar meg fullstending og jeg rekker å tilkalle politi og det som verre er, banker det på døra. Hun er tilbake! Og fortsatt kåt. Nice.

Jeg river av henne klærne og slenger henne på senga. Nydelig pupper, bittesmå nipples. Mørkt hår, ganske langt, med kort pannelugg. Jeg drar av henne trusa. Jess! Lita deilig mus, men et minium av hår. Bare ei landingsstripe som viser vei ned til godgrotta.

Jeg slikker henne. Hun stønner. Hun er jævla våt. Jeg kysser henne over hele kroppen, før jeg stikker kuken min rett i kjeften på henne. Hun suger grådig. Jeg merker jeg er full, for følelsen i pikkhodet er redusert. Egentlig bare kult, for i kveld vil jeg pule hardt - og mye. Da nytter det ikke med en overfølsom kukk som bare vil sprute dama full.

Jeg trekker meg ut av munnen hennes, og suger ganske kraftig på klitorisen hennes. Hun stønner og roper "ta meg" så høyt at jeg er redd hotellet får klager på lydnivået.

På med kondom nummer en. Hun spytter på fingrene sine og gnukker klysa mot fitta. Litt opphissende, men hadde jeg vært edru hadde jeg kanskje reagert på akkurat det. Nå driter jeg uansett i alt. Jeg legger den kondomkledde kuken til rette i fitteåpningen og støter meg inn. Et jukk, og jeg er helt inne. Hun spenner ryggen i vellyst.

Hun er ikke så veldig trang. Litt rart, siden musa ser så liten ut på utsida. Men stillest vann har dypest grunn, er det ikke det man sier?

Uansett, jeg tar henne i alle vinkler og kanter, forfra,b akfra, på sengekanten, på gulvet, hun på topp (jævla bra til å ri) og puppene er drita digg. Jeg bytter kondom to ganger, for å hindre at hun blir sår. (selv om hun sannsynligvis er så full at hun ikke merker det).

Etter hvert blir jeg fysisk sliten (har jo vært en lang dag må vite), og vi tar en pause. Ut av intet spør jeg henne:

- Har du hatt analsex?
- Ja.
- Hva synes du om det?
- Det er jo litt pirrende. Har du?
- Nei, svarer jeg ærlig og fortsetter:
- Jeg vet faktisk ikke om jeg vil heller, for jeg synes det er litt dirty.
- Sex skal være dirty, svarer hun. Vil du prøve det nå?
- Men bør man ikke ha masse glidemiddel for at det skal gå greit da?
- Vi har spytt. Naturens eget glidemiddel er bedre enn noe annet!

Akkurat. spyttedama. Og så starter noe som jeg i ettertid har hatt litt problemer med å fordøye. Hun starter nemlig ei suging og smatting av dimensjoner, for å samle nok spytt til å gjøre toern klar for entre. Siden vi allerede har hatt oss i lengre tid og er slitne, begynner det å bli lite spytt i kjeften. Tørr som sand.

- Jeg er tom for spytt, sier hun.
- ok?
- Du må spytte du også.

Jeg spytter i hånda mi gjentatte ganger og smører gugget utenpå den nye kondomen. Til slutt skulle man trodd jeg hadde snørra ut over hele kukstasen.

Etter fem minutter med spytt og hark, er sørlandsbaben også klar, og hun legger seg på sida.
- Legg deg rolig bak meg, er beskjeden jeg får.
- ok, sier jeg og legger ett stykk hardt lem i skje bak henne.

Jeg får beskjed om å holde meg helt i ro, hun skal gjøre jobben. Hun tar så tak i kuken min og fører den rolig mot anusåpningen. I løpet av de neste tretti sekundene presser hun seg rolig og forsiktig ned på staken, og puster små-opphisset. Jeg gjør ikke noe som helst, bare ligger med kuken i vinkel.

- Nå er du inne, du kan ta meg litt. Men ikke gå for langt ut og inn, og gjør det sakte, hvisker dama til meg.

Kondomen og fylla har som allerede beskrevet satt ned mye av finfølelsen i penishodet, men jeg kjenner helt klart forskjell på dette stedet kontra den våte fitta jeg besøkte i sted.
Trangt er det, ganske digg. Jeg gynger hoftene mine frem og tilbake. Hun stønner.
(skjer det virkelig NÅ? Jeg måtte nesten klype meg i armen. Endelig prøver jeg analsex, tenker jeg for meg selv mens kuken jobber langt inne i henne).

For å være helt sikker på at jeg ikke har blitt lurt, putter jeg et par fingre inn i fitta hennes. Veldig rart å fingre ei dame, samtidig som jeg faktisk puler henne! kult. Jeg blir opphissa, og plutselig jokker jeg litt hardt til. Beiben hyler.

- Sorry! sier jeg og trekker meg sakte ut.
- Nei, ikke beklag, det går veldig fint - det var deilig. Likte du det?
- Jeg syntes det var kinky, svarer jeg og drar av meg kondomen som har vært langt inne i toerne hennes før jeg i det hele tatt får sjansen til å se på den. Tror ikke det var noe møkk på den, men greit å være på den sikre siden uansett!

Etter dette er jeg mentalt utladet, og hun er trøtt. Det gikk for henne to ganger, så hun var happy. Verre for meg, som fortsatt har en boner som trenger tilfredstillelse. Men med kondom nytter det neppe. Derfor sier jeg:

- Du, jeg har ingen sykdommer. Det hadde vært utrolig deilig å ta deg uten kondom. Ok?
- Sorry mac, vi kjenner ikke hverandre godt nok. Kondom i dag, neste gang kan vi kanskje prøve uten.

Der og da må jeg innrømme at jeg var litt skuffa over DET, men neste dag priset jeg meg lykkelig over å ikke ha utsatt meg selv for klamydia og det som verre er.

Dama legger seg rolig ned og sovner, jeg legger meg ved siden av henne og sovner. To timer senere våkner jeg. Ikke av fyllesyke som du kanskje tror, men av kuken min som er så jævlig hard. Jeg har enda ikke kommet, og trenger utløsning. Dama sover som en stein, så no help there.

Jeg tar saken i egne hender, en hånd på puppen hennes og den andre på skaftet og drar av. 30 sekunder senere har jeg magen full av sperm. Angrer selvfølgelig på at jeg ikke holdt henne våken etter analsexsekvensen og runka henne i trynet eller noe, men man får ikke både i pose og sekk.

Men fitte og anal er en god erstatning. :-)

Nesten dag skilles vi, jeg tar nr hennes, hun får ikke mitt. Jeg sier at jeg sender mld neste gang jeg er i byen, og hun er klar for en ny runde. NICE!

Konklusjon på analsex:
* Artig å endelig ha gjort det.
* Grei aktivitet når man er virkelig i farta, full og kåt.
*Rent seksuelt fikk jeg ikke full uttelling, da jeg måtte være så utrolig forsiktig.
* Kult å fingre dama samtidig som kuken fikk kjørt seg.

Terningkast tre.

Men dama gir jeg terningkast fem, for hun var digg til tross for litt vid mus. Tar gjerne en re-match!

1 kommentar:

Anonym sa...

analsex er digg når man er kjempe kåt og vil være mer kinky..

og det er bare konge å bli tatt i analen og få dildo i fitta.. mmmmm