fredag, april 15, 2005

Audition: Myke R

Jeg gir meg ikke i jakten på den rette. Søta R ble prøvd nå sist. Hyggelig kveld, men angst dagen derpå.


Flotte lepper, myke som dun. Hele jenta var myk.

Vi møttes ute sammen med en del venner og kollegaer. Kom i prat. Hun var nysingel, og jeg er som alltid ledig. Mye humor og moro. Sendte litt sms til hverandre, selv om hun satt en meter fra meg. Humor.

Halv tre på kvelden hadde vi vært gjennom en kveld bestående av mye kosing, en del klining og litt rolig dans. Jeg var klar for å dra hjem, særlig etter å ha drukket åtte grønne drinker. Skal visst være vitaminer i Mojito, men det kjente jeg ikke noe til.

Uansett, jeg ville ut i taxi og hjem - alene. Sa til henne at jeg ikke kunne bli med henne hjem. Det var greit sa hun. Men kunne hun bli med meg? jo, ja, tja. Greit. Men som hun sa i drosjen: "Det blir ikke sex i kveld". Helt ok for meg.

Vel i seng, hun med en av mine t-skjorter på seg, begynte jeg så vidt å ta litt rundt henne og kysse henne litt på kinnet. Hun ble med på leken, men jeg fikk ikke røre musa hennes. Men hun ville runke meg, og etter hvert fikk jeg en fantastisk sugejobb. (du ser leppene over - du skjønner omtrent?)

Til slutt var vi begge så kåte at vi holdt på å sprenges. Men R holdt fortsatt igjen, og ville ikke ha sex. Men plutselig foreslo hun at vi skulle bade i badekaret. Jeg var ikke tung å be, helte i vann så det sang etter. Tente på stearinlys og puttet i velduftende såpe.

Etter 5 minutters bading i halvmørket satte hun seg oppå meg. Det var så jævlig digg å kjenne kuken smyge seg inn i den myke fitta hennes. Hard som en påle var jeg.
Etter litt action i badekaret var det bare å plassere henne på badebenken og kjøre på. Etterpå tok jeg henne bakfra, før jeg satte meg på dassen og hun ridde meg forlengs og baklengs. Til slutt tok jeg henne bakfra igjen. Sæden kom, men jeg sprutet bort fra henne. Mest i hånda egentlig.

Brukte ikke kondom (idiot), og hun går ikke på piller. Ai ai. Men selv om det er bevist at jeg har sædceller som en okse, tror jeg det gikk bra denne gangen.

Vi gikk og la oss, begge våkna kleina dagen derpå. Hun tok en røyk på verandaen, jeg kjørte henne innover til byen - og så dro jeg på frokost til frøken B....

Horebukken. Det er meg det.

Blir ikke lykke av sånt. Men søte jenter får jeg pult.

Sendte forresten et par meldinger frem og tilbake mandag/tirsdag denne uken. Hun takket for en hyggelig kveld, hun husket heller ikke helt hva som hadde skjedd, men at det var hyggelig. Hun måtte innrømme at hun hadde hatt litt angst i helga. Og det har jo jeg hatt også. Men hun er likevel mer singel enn det jeg er.

Skal ikke møtes igjen. Case closed.

Ingen kommentarer: