mandag, april 18, 2005

Firmware update

Å oppdatere mine tekniske dupeditter er noe jeg til nå svært sjelden har gjort.



Men du verden så kjekt det er å få gjort det!
Kjapt fortalt handler det om at du oppdaterer hjernen til det du måtte ha av tekniske dingser. Og som belønning for bryet, får du et raskere, mer stabilt og bedre produkt.

I går fiksa jeg fattern sin mp3-spiller. Bare ved å kjøre et program på PC'en ble lyden klarere og det gikk superlett å få inn radio.

I dag har jeg kjørt update på iPod'en, har ikke rukket å teste den ut enda, men jeg regner med at det fører til en forbedring. (http://www.apple.com/ipod/download/)

Nå står min eminente 9500 for tur. Men jeg er usikker på om Nokia har noe å hjelpe meg med?
Jeg fant i hvert fall ikke noe på http://www.nokia.no/support/phones/9500/ som kunne oppdatere firmware'en i telefonen. Hvis jeg må betale et firma for å gjøre jobben blir jeg skuffa. Det gidder jeg ikke.

Hvilke andre tekniske saker har jeg som kan ha nytte av en boost? Hm... kommer ikke på noe sånn umiddelbart.

Ingen kommentarer: