fredag, april 15, 2005

Duften av en kvinne

Av og til må det være lov å bli forbauset over seg selv.



Men nå er jeg ikke forbauset. Jeg tar det som det er. Jeg er gal etter jenter. Bare jeg ser et lyst hår flagre i nattemørket er jeg solgt. Dette er ei jente som jeg ikke lenger husker navnet på. Begynte på M. Husker det nok snart.

Møtte henne på en fest, vi snakke litt og jeg begynte å drikke sammen med henne. Plutselig klina vi. Ikke ligg, bare ta på puppen utenpå genseren. Dette var i utlandet.

Men duften av kvinner gjør meg gal. Ikke bra. Jeg liker dem gjerne nakne. Men store pupper, det har jeg blitt lei.


Puppene til denne dama er flott, siden det er silikon. Det er de slappe hengejura jeg ikke liker. Det blir for mye å forholde seg til. Jeg klarer ikke å putte alt i hånda på en gang. Og da er det ikke noe stas lenger.

For fasiten på den perfekte dama, henviser jeg til bloggen om ditt eget digitale speilbilde som jeg skrev for noen uker siden.

Jeg elsker kvinner. Som er mellom 19 og 28 år gamle. Jeg vil ha dem spretne i kroppen uten rynker i ansiktet. De er best. I test. Ingen protest.

Helt til slutt - her er linken til en relativt kul versjon av Annies Heartbeat.

Ingen kommentarer: