fredag, april 22, 2005

Elin Grindemyr

Til mitt eget forsvar må jeg si at i hvert fall det FØRSTE bildet er et kunstverk.


Vet ikke hvor mye dette bildet koster, men det var til salgs hos en Internettauksjonist. Og det i seg selv er grunn nok til å ha lov til å se på det. Jeg synes vel ikke friseringen der nede er så mye å skryte av, men flere av jentene har svært fulle og fine mugger. Det gjør ingenting at de henger litt, så lenge de er spretne.

Ellers vil jeg fokusere på damen under, et flott eksemplar av kvinnearten. Selv om jeg personlig foretrekker de lyse, blonde.



Men la oss komme over til saken. Elin Grindemyr, for meg et fullstendig ukjent navn. Jeg surfet på nettet, søkte vel etter "pupper" eller noe i den duren. Plutselig kom det opp et utrolig flott bilde, av høy kvalitet, med en fantastisk søt jente. Øverst til høyre stod det "Elin Grindemyr".

Ai ai, noen kjappe klikk senere var jeg langt inne i Googles bildesøk. Her har du resultatet.

Her finner du forresten flere bilder av henne (faktisk flere jeg ikke har sett andre steder).

Men over til bildene. Her har du noen kjappe - slik at du skjønner hva det går i: Elin Grindemyr er dama si!





Ingen kommentarer: