tirsdag, mars 29, 2005

Ditt eget digitale speilbilde

Det er ikke måte på hva man skal utsettes for. Nå kan du til og med seg deg selv naken på nettet, bare ved å oppgi hvordan du ser ut.



http://www.myvirtualmodel.com/ er nettstedet det hele skjer på. Du trenger selvsagt ikke oppgi dine egne mål, kanskje du heller vil lage Little Miss Perfect?


Når du er fornøyd er det bare å printe ut bildet, ta det med på stranda og finne jenta som passer best til bildet ditt. Ha!

Det er vel dette som kalles et avstumpet menneskesyn. Jeg er jo enig. Veldig overfladisk. Men litt gøy også.

Neste gang jeg blir interessert i ei jente, skal jeg be om høyde, vekt og størrelse på bryster osv. Deretter legger jeg alt inn i kalkulatoren på nettet, og VOILA - der ser jeg kjapt hvordan hun tar seg ut i bikini. Herlig.

Noen kjappe linker:
Kg to Pounds
Cm til inches eller feet

Ingen kommentarer: