tirsdag, mars 29, 2005

Gror pupper på trær?

I denne artikkelen hos Dagbladet, blir det hevdet at forskere jobber med å dyrke frem ekte pupper.

Silikoninnlegg skal i løpet av ti år forsvinne, og bli erstattet av de nye, "ekte" puppene.



Markedet for større pupper er stort, og ved å få operert inn naturlige implantater vil man unngå mange av de senskadene etter brystoperasjoner man ser i dag, i følge forskerne.


Dyrkede implantater kan være tryggere enn silikon og saltvannsinnlegg, som kan sprekke og vanskeliggjøre oppdagelse av brystkreft.


I det siste har jeg ikke tenkt så mye på at jenter har små pupper. Jeg har mest irritert meg over jenter som har hatt store, flotte, naturlige bryster - men som i en alt for tidlig alder har mistet alt kruttet. Resultat: Hengepupper.



At det henger er greit nok. Men at de er utsugde og som hundeører er verre. Uten innhold, bare skinn. Ikke kult. Hva gjør vitenskapen med slikt? Å operere dem mindre er ikke kult, da blir det bare arr og ekle saker. Å fylle opp med silikon eller saltvann kan være et alternativ, men da blir puppene plutselig giga-store. Kanskje større enn de noen sinne har vært.

Derfor må jeg gå litt tilbake i tid, og endre på mitt gamle standpunkt. Jeg var nemlig en big-tit-rabbit. Store pupper på jentene var digg. Jeg var ung, visste alt... 17 år gamle jenter hadde selvsagt faste bryster uansett hvordan de så ut. Nå er jeg klokere. B- eller C-cup holder for meg. Noe mer blir bare styr.

Men pupper er generelt kult. Jeg tror jeg er mer en puppekar enn rumpemann.

Ingen kommentarer: