tirsdag, mars 01, 2005

Kyssing vs ligging

Jeg har ei venninne som liker å kline når hun er byen. På den måten får hun sjekket at hun fortsatt har draget, samtidig som hun slipper å ha med karer hjem. At gutta sikkert føler seg lurt i ettertid, kommer i andre, eller sjette rekke.

En sånn luremusholdning kan jeg som gutt selvsagt ikke applaudere. Klining på byen er lik knull. Sånn er det bare. Egentlig er det så enkelt som at blir man med hjem på nach, ja da blir det puling. Selv om man ikke har klint eller danset på byen en eneste gang i løpet av kvelden. Å kline på byen er … herregud, det er jo fjortis!

For meg er kyssing MINST like intimt som puling. Nesten mer. Å ta en tur halmen, kjøre hardt og pule på, det er en dyrisk drift. Mer fysisk tilfredsstillelse enn noe annet. Man kan alltids spalte opp pulinga i forskjellige kategorier, men denne fylle-pulinga jeg snakker om nå, kommer uansett ikke under ”elske”-lappen.

Kyssing derimot trigger helt andre følelser i kroppen. Du kan ikke kline bra, uten at du bryr deg. Hvordan du puler ei dame er noe som ligger latent i genene dine. Litt trening, og du blir god. Det er teknikk. Klart – man blir selvfølgelig bedre til å kline med litt trening.

Men det er gjort undersøkelser som viser at kvinner som kysser ektemennene sine hver dag før de drar hjemmefra, er mye mindre utro enn de som bare sporadisk får et avskjedskyss om morgenen. Forskerne mener dette viser at kyssing er noe man gjør for skape avhengighet og tilhørighet. Kysser du kjæresten din ofte, ja så blir du avhengig av henne.

Da er det kanskje ikke tilfeldig at hvis man spør et nyseparert par om når de sist kysset hverandre på dagtid, sannsynligvis får som svar ”Jeg vet ikke” eller ”Det er lenge siden”.

Trangen til å ha sex, ligger latent i mennesket. Spesielt blant gutta. Er man kåt nok, spiller det mindre rolle hvor fin offeret er. Tømming er målet. Gutter tenker ikke: ”oi, hun var fin. Hun har jeg lyst til å …. kline med!” Det blir helt feil.

Gutter vil pule. Ikke for å gifte seg. Ikke for å gjøre noen noe vondt. De vil bare få tilfredstilt et behov.

Men jenter som går rundt på byen og kliner bare for å kline, tror jeg også har et underliggende behov. Ikke et kåtskapsbehov som må dekkes, men et behov for å bli likt. Et ønske om at den hun kliner med skal bli forelsket i henne, og tilhøre henne. Og ved å unngå å bli pult, unngår hun også å føle seg brukt neste dag. Jenter er sjef over klininga, men gutta er sjefen er over pulinga.

Jenter kliner altså for å få gutter på kroken, slik at de blir avhengige av dem. Men dette må skje over en viss periode for at det skal virke. Minst tre uker.

Hvis gutten får ha sex med dama innen tre uker med klining, kan ikke dama være sikker på at han er avhengig nok til å ikke forlate henne med en gang. Tenk over det. Hvor mange one-night-stands ender opp i et forhold? Hvor mange ”la oss vente til vi kjenner hverandre bedre”, og så blir det et ligg tre uker senere ender i et forhold?Jeg har ikke statistikk på dette feltet, men jeg ANTAR at i de tilfellene jentene har fått klint med gutta i tre uker før knullet skjer, er oddsene betraktelig sikrere for at det blir et forhold.

Konklusjon:
Det er galt av jenter å kline på byen, uten at det er utsikter for ligg. De fucker med hjernen til gutter, og kødder med noe som er seriøst. Klining skal man vente med til man finner en gutt man vil ha et forhold til. Puling kan gjøres uten noe stress, no strings attached.

NOTABENE:
Jeg må bare beklage at dette kom så kjapt ut. Dette er ikke et endelig dokument, men bare løse tanker. Likevel føler jeg at jeg er inne på noe essensielt her. Noe veldig bra. Men jeg må få tak i mer dokumentasjon først. Kanskje trigge noen studenter til å se nærmere på saken? Spennende å se hva selv synes. Blir de sure?

Nok et eksempel på klining som fører til avhengighet: Hvorfor trykker dama brystene inn til mannen når hun skal kysse ham? Og setter en fot i været bakover? Hm.. Eller er det bare på film slikt skjer?

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg er helt enig meg deg.
Damer skal vente med klining.
Jenter derimot kan vel kline for å prøve seg frem? En kan vel ikke vente at usikre/prøvende tenåringer skal knulle samme natt dem kliner? Damer gått over 20-årene derimot bør vite at suger dem munnen til en mann bør hun suge lenger ned senere på kvelden!